2012. június 2., szombat

"Mindennek oka van"

A cím voltaképpen blogom mottója.
Kiegészíteni talán annyival tudnám, hogy Mindennek, amihez az embenek köze van, annak van oka.
Mindig érdekelt, hogy mi hajtja az embereket. Mi a cselekedeteiknek, a viselkedésüknek a motorja?
Nem vagyok szociológus. Nem vagyok pszichológus, ahogy közgazdász sem. Nem tartozom felekezethez, de nem vagyok ateista sem. Miután meghatároztam mi *nem* vagyok, jöjjön néhány szó arról, hogy mi *vagyok*:
Én vagyok a Megfigyelő, a Kételkedő.
21 éves vagyok, Gábornak hívnak. Szeretem a jó filmeket, a múlt század zenéjét (ott viszont nem válogatok), a videojátékokat, a sci-fi műfajt, valamennyire értek az íjhoz. Szeretem, ha van egy nemes cél, amit képzeletbeli lobogómra tűzhetek. Szeretek segíteni a bajba jutottakon. Gyűlölöm a dicsekvő embereket. Szeretem az ambiciózusakat. Ha jellemről van szó, nem hiszek feketében és fehérben.
A motivációban hiszek.
Ritkán állok be a sorba, vegyülök el a tömegben. De ez nem azt jelenti, hogy nem érdekelne, mint jelenség. Az emberiség képes csodálatos, ugyanakkor rettenetes dolgokra is. Hatalmas lehetőségek rejlenek benne. De a másik oldalról várja a szakadék. Ijesztő, és óriási téttel rendelkező kötéltánc ez.
Írásaimban-sok bloggertársamhoz hasonlóan- a nagy kérdésekre keresem a választ, de ítélkezni csak ritkán fogok. Emberi természetemből kifolyólag én sem vagyok tévedhetetlen, ezért az esetek többségében nem érzek jogalapot arra, hogy bárkit is jónak vagy rossznak bélyegezzek. Mint mondtam: célom a megfigyelés, a kérdőre vonás, az értelmezés.
Nem tudom, kihez jut el a szavam, egyáltalán eljut-e valakihez. De ha igen, úgy szívesen fogadok bármilyen hozzászólást, dicséretet, építő jellegű kritikát. (utóbbit értsd: azzal nem tudok, mit kezdeni, hogy "szar a blogod" vagy "hülye vagy", de ha kapok magyarázatot, hogy miért szar, vagy miért vagyok hülye, azzal igen.)
Akármi hozott is ide, kedves látogató, a legjobbakat kívánom! Ezt a dalt pedig fogadd el ajándéknak üzenetemmel együtt: maradj szabad!

2 megjegyzés:

  1. Great Job! :) Csak így tovább!
    Avi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Avi Kuzin, próbálom úgy intézni, hogy az írásaim 84 karátosak legyenek,ne pedig moszanitok, amiknek az értéke, mint tudjuk *sóhaj* picsafüst. :)

      Törlés